Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120702 - Promenad, shopping, promenad

 
 
Hejsvej!
Här sitter jag i mörktet i vardagsrummet och chattar med en killkompis från sthlm. Som jag eventuellt ska träffa på tisdag, nice. Annnars så tittar på  @Wallander - Den svaga punkten", var länge sedan man såg den. Så roligt och se den igen. Tidigare idag så har jag och mamma tagit en promenad till min syster o Henke. Vi skullle gå ut lite med leia  <3 massa bus.
 
sen innan det så har jag varit med Hänni och henne har jag inte träffat på evigheter. Så det var jätte kul. Vi drog till maxi och shoppade för hon skulle leta efter träningskläder och fynade en jätte fint linne på cubus. Sen vart det även ansiktcrub och mascara. Sen vart det en promenad tidigare i imorse runt strömmen =) duktiga jag!!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?