Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120131 - Pizza, minnen & kort



Hej!
Nu har man äntligen kommit hem till lägenheten efter ha spenderat några timmar med min barndoms vän Erika. Strax efter att jag hade slutat vid sju så gick jag ner till Gu Va Gott för lite käk. Vi tog en varsin pizza. Jag fick till slut med kebab pizza med vitsås och sallad på. Alltså sen ja kom hem från Gambia så har jag haft ett stort sug efter just kebabpizza. Så det var väldigt gott, men nu tack och lov så blir det inte pizza på ett tag.

När vi satt  och käkade så pratade vi gamla minnen, resor. Märks att vi inte har träffat varandra på ett tag. Hade massor att prata om. Har man många minnen tillsammans så har man. Sen när vi hade käkat så gick vi hem till vårat haga. Eftersom vi bor så nära varandra så hängde hon upp till mig en snabbis för att hon inte har sett den innan, Ett trevligt slut på denna kväll & denna kalla månad.




Patricia♔

Jag bor i Göteborg, eller precis utanför om man ska vara exakt:)

2012-02-01 | 13:46:52 | http://patriciac.blogg.se/
EMELIECATRINE

Tack Mallan!

2012-02-01 | 19:30:17 | http://emeliecatrine.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?