Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120227 - Some die young



- Hellu!
Nu sitter ja och lyssnar på Lisa miskoviskys låt som hon spelade i lördags i melodifestivalen. Den är gudomligt fin. Påminner lite om Enyas musik. Är väldigt glad över att hon kom till globen som är nästa lördag!! wieehu. Annars idag så har jag varit ihageby och köpt lite stuff. Lök, schampo/balsam, smör o lite annat. Nu har jag precis gjort köttfärsås med spagehtti som jag tänkte ha med mig till jööbeeeeeeeet imorgon. Har nämligen varit ledig idag. HÄRLIGT! och snart så ska jag tillbaka till hageby för att träffa Matte och Moa.


ida asperud ♥ Me, Myself and I

Just nu har jag en liten "omröstning" på min blogg, om vilken outfit som är snyggast.

Skulle betyda grymt mycket om du bara slängde in en liten kommentar!

Kärlek och respekt till dig:*

2012-02-27 | 20:29:59 | http://idasperud.blogg.se/
julia ♥

sv: Har varit först i skolan och sen på dansen :D

Själv då?

2012-02-27 | 23:14:36 | http://juliayes.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?