Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120221 - Trevlig dag!


- Godkväll!
Nu sitter jag och lyssnar på denna himla fina låt. Som en tjej från jobbet delade igår på sin logg på facebook. Fastnade direkt.  Grym röst helt klart. Annars ikväll så har jag bara legat och latat mig framför tv:n efter stan förut med Sanna så fick jag grymt ont i magen efter att ha käkat en toast på Coffie house by Geroge. Synd! Men vi hann ses ett tag iallafall. Han ju kolla i affärerna och köpa med oss ett par smycken från UR&PEN.  Nu ska jag bara lyssna klart på låten sen hoppa i sängs. HAPPPPY NIGHT!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?