Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120221 - Semeldagen plus födelsdagsbarn



- Hejsvej!
Nu har jag precis kommit innan för dörren. Har nämligen varit på maxi med min syster en snabbis. Vi shoppade loss på cubus. Som vanligt så räknar man inte med att man ska köpa något. Men vips så köper man alldelles för mycket. Vart en tröja, ett par jenas, ett linne och två par bh + underkläder. NOT GOOD! Men man måste ju spendera pengar på något eller hur? sen gick vi in på ica för att handla lite saker som ska vara i min köttfärsgratäng som jag ska göra imorgon. Får se hur det går.

Nu om ca en timme så ska jag ner på stan och möta upp min vän Sanna som jag inte har träffat på rätt länge.
Ska bli nice. Kanske bli en fika och idag är det ju semeldagen. Har ni ätit någon semla ännu? sen är det ju en annan som fyller år idag nämligen min goding. HAPPY BIRTHDAY TOO YOU!! nu måste jag dra.

kisskiss





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?