Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120216 - Familjemys hos mig



- Hej!
För några timmar sedan så var min familj + Leia här på besök. Pappa och min bror kom nämligen och hämtade upp mig efter jobbet för att sedan åka hem till mig. Sen kom mamma, min syster & Leia. Min syster hade gjort en jätte fin tårta till mig eftersom jag fyllde år i tisdags. Så det vart lite tårta och så lite paket fick jag även öppna. Av min syster fick jag en jätte fin plånbok och utav Johan fick jag hörlurar till min mobil och så fick ja även lite godis och sen fick jag oväntat ett usb minne utav min far. Så denna födelsedag fick jag allting jag hade önskat mig.

Djupa tallrikar + bestik
Strykjärn och strykbräd
Plånboken
Hörlurar till mobilen
och ett usb!!
Tack tack o ännu mer tack!

 och eftersom hela familjen var samlad så fick min bror fixa att koppla in vårat gamla 98 två spel. Det tog ett tag att få in den rätta kanalen men när det funkade så körde ja o Anna supermario. NOSTALGI!! :) trevlig kväll med familejn och den söta lilla Leia <3 NU SKA JAG SOVA, BILDER FRÅN DOM HÄR DAGARNA KOMMER VÄL IMORGON. Nattinatti!








Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?