Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120208 - Hårfärgning och tårtbakning



Hej!
Har ni haft en bra dag än så länge? jag har precis läst en artikel på expressen då en kvinnan hade 38 kattungar men hon kunde ej ta hand om de små liven. Så istället för att lägga upp alla kattungar på blocket eller någon anonns sida så la hon dom i frysen där de kunde frysa sig till döds. Snacka om självisk kvinna!!!! och hon ska inte få något straff mer en 30dagars böter. Personligen så tycker jag inte sånt här är okej!

Annars idag så hämtade min syster och Leia mig vid 10.00 på morgonen för att sedan bege mig hem till föräldrarna där jag fortfarande sitter. Min syster skulle göra 4 tårtor till min mammas jobb efter hon fyllde år för en månad sedan drygt så jag hjälpte systrami och vispa grädde till dessa tårtor. Två choklad tårtor o två rulltårtor. Såg verkligen smarrigt ut!!!

Sen när det var färdigt så färgade hon färget på mig som vart en röd färgning från Garnier. Kanske för rött i min smak men man kanske vänjer sig vid tiden och tycker det är skit snyggt. Vart ju inte skrik röd iallafall. HEHe!



Angel ☆

Tack så mycket :) Och detsamma!

Allt bra idag ? :)

2012-02-10 | 12:30:29 | http://dinn.blogg.se/
malin

Åh, skulle inte smaka helt fel med en tårta nu =)

2012-02-11 | 12:04:53 | http://maliiinjonsson.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?