Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120207 - Hundvakt åt lilla Leia



Hej!
Nu sitter man hemma hos föräldrarna för att vara hundvakt åt min syster lilla valp Leia. Systrami är iväg och tränar med sin vän Tess och jag som är ledig både idag och imorgon. Kunde vara hundvakt åt henne. Hon har nyligen fått lite mat och hon var duktig och åt upp allt. Men hon saknar sin "matte" väldigt mycket. Gnäller och gnäller :/ dumpen.

Annars så har jag precis satt på andra tvätten som är igång just nu. Tur man har nära till sina föräldrar så man kan tvätta när man vill. Underbart. Annars idag så ska jag i eftermiddag träffa Erika. Vi ska först käka något smarrigt och sedan gå på bio och se "en gång i Phuket" får se hur den är.


Nytagen bild på lilla valpen <3

Alma

Aww, vilken gullig liten hund! :D

2012-02-07 | 18:02:47 | http://livetsomalmaa.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?