Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120204 - Melodifestivalen 2012



Heeeej!
Nu sitter jag hemma vid datorn igen efter att ha stått i min kök och försökt göra en tacopaj. Jag misslyckades hela jäkla tiden med pajdegen. Förstår inte vad som gick fel. Kanske tog fel slags smör. Jag tog lixom SMÖR. Men ja borde kanske ha tagit margarin istället. Fast på receptet så stog det att man kunde ta vilket om. Men nu är pajen iallafall gjord. Får se om den är kanon eller om det har gått åt helvete. Tur att man ska bjuda den till sin famil om ett par timmar framför melodifestivalen 2012 som börjar idag! Så kul! Annars idag så har jag varit och handlat med min syster på maxi, alltid lika trevligt :)


Förra året så jag, mamma & pappa och kollade på melodifestivalen live i Linköping. Då Eric Sadde kom vidare till globen, trevligt tyckte vi eller? :)

Patricia♔

Du misslyckades säkert enbart för att du ska bjuda på den. Skulle du bara äta själv hade det säkert blivit kanon bra. Haha



Kram

2012-02-04 | 19:10:56 | http://patriciac.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?