Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

121226 - Västerås

Tid: 23:15
Temperatur ute: +3
 
 
 
Godväll!
Sitter och lägger in lite bilder från min mina pannasonic, DMC - GF3. Har ju inte lagt in bilderna från julen ännu. Så passar på nu. Annars så sitter jag och lyssnar på världsgruppen Roxette. Är nämligen en dokumänter på tv1 om gruppen, Marie pratade om sin hjärntumör som hon har vunnit över. Tur det för nu är dom på sin värdsturnering!
 
Annars idag så har jag med familj varit uppe i Västerås hos mormor och morfar och firat lite jul där. Dock så var inte min syster med pga sjukdom. Träligt! kul att min brors tjej var med iallafall. Vi åt porterstek/julmat. Mycket gott och trevligt var det :) synd att man ses så sällan.
 
 
 

Caroline Nilsson

Hej! Just nu har jag en nyårstävling på min blogg där du har chansen att vinna ett hemligt Feelgood-paket, kika gärna in och var med! :)

Direktlänk: http://iamcarro.blogg.se/2012/december/tavling.html

2012-12-28 | 18:32:28 | http://iamcarro.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?