Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

121213 - Luciadagen

 
 
Tjjo!
Nu har man lite tid över för en snabb uppdatering. Har nyss ätit lite lunch och det vart enkelt. Fiskpinnar och potatis med fisk dressing och lite morötter brevid samt ett fulkronsbröd. Inte värdens fest måltid men nyttigt är det sen var det länge sedan jjag åt det så det var bra.
 
Annars idag så har man varit och städat hela lägenheten från damma till torka golv, Duktigt flcka Malin är, eller hur? :) sen tog hon även en promenad till stan för att köpa lite på apoteket och nu ska jjjjjjag ta en promenad hem till mamma och pappa.
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?