Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

121210 - Fika stund hos bror

Tid: 21:33
Temperatur ute: -6 
 
- Godkväll!
Nu har man lite tid för bloggen min. Har nyss kommit hem efter att ha hälsat på min bror ett tag som bor 1 minut från mig. Vi bor nämligen i samma byggnad. Drog dit direkt efter jobbet. När jag kom dit så var mamma och pappa där också. Vi fikade och hade lite andra adventsfika eftersom det inte vart något igår. Var kul att jag hanna se brorsan innan han flyger ner till Gran Canaria med sin Malin. Jag vill med till värmen! =) har varit i Gran Canaria tre gånger, sist jag var där var ja bara 16 bast..
 
annars idag så har jag jobbat hela dagen, och idag har det vart luuungt hela dagen. Kan ju vara skönt det med. Folk vill väl inte äta donken varje dag.. hehe! nu ska jag tvätta bort sminket och sedan hoppa i sängs,
TRÖTT är man
 
Bjuder på tre bilder från puero rico, Gran canaria, 2006, 16 år var man...




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?