Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

121209 -

Tid: 21:11
Temperatur ute: -5
 
HEEEEEEEEEEEEEEEJ igen!
Nu har jag precis sätt sista avsnittet av Hellinus Hörna och ikväll gästades inte mindre än våran svenska hollywood stjärna Malin Åkerman. Det var väldigt kul och intressant att hon gästade hörna. Hon berättade nämligen att hon är gravid och att den lilla babyn kommer i arpril nästa år, spännande spännande.
 
En bild från hörnan
 
Annars i dag så har jag ju som skrivet vart på stan med Diia. Vi kollade lite i butikerna jag köpte en sista julklapp till min syster så nu är jag klar med alla julklappar för i år, tror jag. Får se om jag köper något mer. Annars så hittade jag saker till mig själv, underkläder, ring, näspiercing, örhängen, Sen innana vi skulle dra så gick vi in på VILA och där hittade jag min framtida nyårsklänning, så himla fin!!! i love it! sen så lunchade vi även på kupolen =) vart en tacoshell =) mums!
 
Här kommer lite pics från dagen och sista bilderna är på klänningen ,vad tycker ni? =)

Marta

riktigt fin klänning och kul för Malin!! vill du va med och tävla om ögonskugga palett med ca 100 färgers om du kan sj välja?



Svar: Tack :) hur tävlar man?
youaregood

2012-12-09 | 22:24:33 | http://miklewska.blogg.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?