Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

121208 - JULSHOPPING

Tid:22:46
Temperatur ute: -17 massa snö!
 
Hejsvej!
Nu har man äntligen tillgång till datorn igen. Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar och kollar lite på Good luck Chuck, satte på kanalen precis. Min syster och Leia drog nyss. Dom var och hälsade på lite. Mycket trevligt. Annars idag så började dagen att jag sov hos Simon. Sen så drog jag hem till mig för att fixa mig lite innan jag skulle ta spårvagnen ner till stan för att träffa Sanna.
 
Vi tänkte kolla lite på julklappar och idag vart jag färdig med julklappen till mammi. Sen så hittade jag även en skit snygg topp till mig själv. Kan ta en bild och visa här på bloggen. Sen så mötte vi Sofie och min syster för att ta en lunch på chicken kebab. GÖTT! sen skjutsade syster hem mig. Har haft en väldigt trevlig dag! =)
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?