Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

121203 - Kusinträff

 
 
Godkväll!
och så börjar denna kväll nå sitt slut. Har precis diskat upp all disk som vart när jag har haft besök av Linda, Sara, Frida, Syster & lilla Leia. Vi bakade pepparkakor och gjorde knäck och bara var. För min ena kusin ska ju åka till Österrike nästa måndag och vara där föroppningsvis i fem hela månader. Så vi kommer ju inte fira jul tillsammans i år så det var jätte kul att alla kunde komma till mig denna afton =)
 
(-)nnars idag så har jag varit och lunchat med mamma idag på Mirum galleria. Sen vart det även lite julshopping på det. Hittade två julklappar till min bror och min far. Riktig trevlig dag! =) dock så har det vart -13 minus men vem bryr sig? bara och klä sig efter väder sås slipper de flesta klaga =) nej nu ska jag släcka ner, tvätta bort sminket, borsta tänderna föratt sedan hoppa i sängs, Godnat!
 
more pics comes sooon!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?