Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

121201 - Första december....

 
 
Hejsan!
Nu har man precis blivit klar i lägenheten. Har vart o advenspysslat lite. Är ju första advent imorgon!! årets mysigaste månad är nu kommen. Jag har tagit fram ljustakar, advents stjärna, advents ljusstake, & lite tomtar =) och imorgon när jag är på jobbet så ska mamma komma hit och sätta upp julgradiner =) mys!
 
Annars idag så har jag jobbat hela dagen och mega precis hela dagen. Kanske lungade ner sig runt 18.00. Men annars så har det varit mycket. Är mycket nu eftersom julen är på ingång! och på tal om jul så började julkalendern idag, och för första gången på många år så ska jag följa det. för det är inte ju inte mindre än "MYSTIRET PÅ GREVEHOLM" nostalgi!! =)
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?