Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120813 - NÄST SISTA DAGEN.

 
 
- HELLU!
och så har ännu en gång passerat och bara en dag kvar på min semester. Ärligt talat så ska det blir jätte skönt och komma in i varadgen igen på riktigt. Eftersom det inte har varit någon så bra sommar i år tyvärr så kunde jag lika gärna ha jobbat denna sommar och sparat semester dagarna till något annat.
 
På tal om helt annat så ska min bror och hans tjej dra tíll Purto Rico i gran canaria i december i en vecka. LYX. Så idag kollade jag, mamma & pappa resor dit också. Vi funderar på att om vi ska åka dit vi också när dom ändo åker dit. Men inget är klart ännu. Men hoppas såklart på det! :D har ju varit där tre gånger tidigare, lixom mitt andra "land" ;)
 
Annars idag så har jag hängt med min syster till arbetsförmedligen för hon skulle skriva in sig där ingen. Sen innan jag träffade henne så gick jag ett varv runt strömmen. BRA JAG ÄR, fortsätt så MALN! =) nae nu ska jag hoppa i sängs,
 
GODNATT! =)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?