Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120812 - BINGOLOTTO

 
 
- Hellu!
och så har ännu en dag snart passerat. Idag så började dagen med tv. Tittad på reprisen av sommar krysset. Olly Murs är riktig bra faktiskt, bra låt! =) sen efter det så tog jag en promenad runt strömmen. Jag kände att jag behövde röra på mig lite.
 
Sen när jag kom hem satte jag mig bänkad framför tv:n som de flesta svenskar gjorde idag kl 16.00. Då det var final i handboll. Gud vad bra våra svenska grabbar spelade idag mot Frankike. Tyvärr så vann Frankrike med 22-21. Men riktigt bra spelande ändo! =) rolig sport!
 
Sen lite senare ikväll så drog jag & mamma till syster & Henke. Syster bjöd på mat & efterätt. Kassler med brunpepparsås o kassler. Vilken kock man har till syster. Sen hade hon även gjort en jätte god paj. Hallonpaj med vaniljvisp mums. =) sen vart det förstås massa bus med Leia också. Och sen så spelade vi även bingolotto, det gick dåligt för mig & Henke men tur för Anna hon fick bingo. hon vann 2 sverige lotter, haha bättre än ingenting =)
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?