Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120807 - REGN!!

 
 
- Hejsvej!
Nu sitter jag i mörkret i mitt gamla tonårsrum på vinden i röran. Det har numera blivit ett "förråd" för tillfället. Men här uppe har hänt mycket skoj. Inspelningar, lek, kalas, mys. tårar, skratt & tjafs. Ja det är mycket! hehe. Annars idag så har jag bara tagit det lungt. Anna & Leia var här på besök nu på kvällen. alltid rart. Och imorgon så ska jag få vara hundvakt åt henne med. =)
 
Annars så var jag nere på stan tidigare idag och tog en lunch med Martin på paus. Man får mycket för pengarna om man säger så och det gillar vi ju såklart. Sen kollade vi även på skor. Kompisen behövde kolla lite. Trevligt var det ialafall. Nu ska jag springa ner och göra ordning mig för sängen. Godnatt!
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?