Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120805

 
 
- HEllu!
Nu har jag äntigen lite tid över att uppdatera er lite. Idag så började dage med att jag tog en timmes promenad. Behövdes efter allt skit jag har ätit. Kanske borde bli en förbättring så det kan bli resultat någon gång. Sen lite senare idag så kom min bror, min syster & Leia.
 
Vi grillade, fikade & bara umgicks. Var ett tag sedan hela familjen var samlad. Så det var mysigt! Annars så har jag vart ganska seg i kroppen. Åkte nämligen upp till Stockholm igår för att besöka min goda vän Juho. Vi drog och kollade på PRIDEFESTIVALEN, kanske stog där en timme högst.
 
Sen lunchade vi på mc dondlas och det var inte lite folk kan jag säga, fy fan vad folk! hehe. Sen visade han mig runt. Sen senare mot kvälllen så drog vi hem till honom för han skulle byta om för kvällens festande. Sen när vi kom tillbaka till stan så drog vi till medborgarplatsen för att träffa hans kompisar, Dante & hans kusin Johanna.
Sen kom även Jossan, hennes kille & hans vän dit. Väldig trevligt, för trevligt faktiskt.
 
men varade inte så länge eftersom jag var tvungen att hinna med tåget hem till tråkiga Norrköping :/ typsikt att man måste dra när man väl börjar ha rikigt kul. Men får ta igen allt den 31/8 då jag drar upp igen. =)
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?