Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120802 - 2000

 
 
Hej!
Här sitter jag ensam i min vardagsrummet hemma hos föräldrarna och hittar på en en gammal familjefilm från 2000 som jag och syster kollade på innan hon drog precis. Vi har kollat på när vi var ute med bussen i Västervik, massa bad på landet, gröna lund & karnevlen. Detta år var jag bara 11 år. Ibland blir jag fan rädd att tiden går så vansinigt fort, jag blir lixom 24 år nästa feburari. Snart 30 år fan ^^
 
Annars idag så har jag jobbat hela dagen lång och det har rullat princip hela dagen eftersom Svenska Björnstammen uppträdde idag vid holmen. Trevligt!
 
Igår jobbade jag med, sen efter jobbet så kom min brorsa o hämtade mig för han hade bjudit hem mig, morsan o pappa hem till honom. För tacoskväll =) sen kollade vi även på min nya lägenhet som jag ska flytta in i september =))) skit snygg lägenhet! ligger inte långt från min förra =)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?