Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110929 - En pappa gravid



- godkväll!
Nu har jag precis provat min snygga topp som jag köpte på cubus innan jag började jobba. De hade 30% rea så man var tvungen att passa på. Jag känner mig riktigt snygg i den. Annars så sitter jag och kollar på en dokumentär om en man som är gravid. Känns ganska coolt att man kan byta kön bara så där. Att det funkar är det häftigaste. Men ser kanske ganska konstigt med en homusexuell med en baby mage när man är ute på stan, eller?

Annars idag så har jag ju som jag skrev på mitt tidigare inlägg jobbat sen träffade jag Matte. Vi åkte till max och sedan gled vi lite runt i Norrköping stad. Det var riktigt mysigt!  :)

Mamma till William och prinsessan i magen

har aldrig stött på någon man som är gravid och tycker det är helt sjukt..men men..ha en fin fredag.

2011-09-30 | 10:38:36 | http://blondis81.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?