Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110917 - Fångarna på fortet



- Hejsvej!
Nu har jag äntligen tid för en snabb uppdatering. Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar och tittar på fångarna på fortet med mamma och min syster, är rikigt spännande, ett riktigt underhållnings program. Annars idag så har jag vart med min going M, vi har varit i hanns lägenhet för att han ville visa hur han bodde och sen för att koppla in hans dator och koppla in hans bio system. Trevligt! sen drog vi och käkade sen drog jag hem för M, kände sig inte bra så han drog hem till sina föräldrar. Hoppas jag inte jag inte blir smittad men jag är stark både spysiskt och fysiskt så jag blir nog ej sjuk ;)

Zandra

Va gullig design du har :)

Hoppas din helg har vart bra :D

2011-09-18 | 00:08:15 | http://zandrajonsson.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?