Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110916 - Underbara fredag!

Det kan aldrig vara ens fel i ett förhållande, det är bådas fel mer eller mindre. Men om man inte lyssnar så får man skylla sig själv om man blir irriterad. Egentligen ska man vara glad över att man fortfarande får bo hos personen även om man bråkar. För man är ju inte dum och slänger ut någon på gatan som varken har tak överhuvudet och inga pengar. Hur arg man än blir så gör man inte så. Man ska vara taksam istället för att skylla ifrån sig. Och inte låta som den är den stora idioten och är fel på. Men ibland så vill man ju ha uppmärksamhet och att andra ska tycka synd om den som blir drabbad. Det funkar ej så!







Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?