Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110914 - Laila bakar



- Godkväll er!
Nu sitter jag i vardagsrummet och har precis kollat klart bonde söker fru men så fort det vart slut så bytte jag kanal till kanal sjuan för att se på när Laila bakar. Hon är så duktig på att baka. Man blir nästan lite sugen själv, hehe
Annars idag så har jag jobbat och jobbat. Denna vecka har jag ju börjat jobba till 19.00. Känns både lite små segt men bra. Jag får ju lite mer pengar och pengar säger man ju inte nej till :) eller? pengar är inte allt här i livet, men en stor del utav det för allt kostar ju.

vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: jo bara bra :D sj då?

2011-09-15 | 06:16:04 | http://vadfanskajagheta.se
Anonym

what goes around comes around vet du ;) otacksam är du också..inte undra på att du försöker sno andras vänner då ;) med andras menar jag mina ;) nåja..du behöver inte lägga krut i att svara mig med, vore evigt tacksam om ja slapp se dina patetiska kommentarer i min blogg nå mer tack!

2011-09-15 | 18:27:38



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?