Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110912 - Borta bra men hemma bäst!



- Hejsvej!
Nu har man precis kommit hem till mamma&pappa. Pappa hämtade upp mig vid min lägenhet för jag hämtade ut min post från tempo idag, och det var min bredband som jag hämtade så nu SNART kommer jag flytta in på riktigt!!! thats is nice feeling. Annars idag så har jag ju hängt med Sanna upp till Stockholm. Andledningen till att vi stack upp dit var för att hon skulle på ett möte hos en frisör, hon ska eventurellt blogga för dom.

Sen efter mötet gick vi och käkade på tacobar sen gick vi och trosade omkring i storstan, shoppade lite. Det vart en fin röd shorta och vinröda underkläder och sen även en parfym från ZARA. Inte bra för plånboken när man har dåligt med pengar. Men klarar mig nog till nästa vecka!

Nu blir det snart att ta en dusch och sedan idol!






Anonym

Ja det brukar jag :d

2011-09-12 | 20:09:50 | http://ettannorlundaliv.blogg.se/
johanna

varit med pojkvännen, kollat på barnprogram och käkat karra:) sjdå?:)

2011-09-12 | 21:32:04 | http://lizajhnajnsn.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?