Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110908 - Lyxfällan



Godkväll!
Hoppas ni har haft en bra dag, själv har man haft en bra dag både på jobbet och här hemma. Nu sitter jag och tittar på lyxfällan, ibland tycker man synd om dom. Men egentligen de som har kronofogden på sig får egentligen skylla sig själva. Det betyder ju bara att man inte kan "ta hand om" räkningar och köper massa annat skit istället, det är ganska oansvarigt tycker jag. Men detta är ju BARA vad jag tycker!

Aja annars på jobbet så har dagen rullat på, flera grupp interjuver. Roligt ifall vi blir fler på företaget! :) många kommer ju och går. Det är liksom sånt jobb. Nej nu tror jag ska tvätta bort sminket för känner mig riktigt tröttt. Skönt med fredag imorgon fastän det är jobb helg! (:

daniella

sv; Jadå det gick helt okej, vi kom tvvåa ;)

2011-09-09 | 08:58:12 | http://danielladrab.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?