Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110906 - En trött Malin




Godkväll!
Haft en bra dag? jag har haft en ganska bra dag förutom att man är jätte trött nu. Men ska försöka försöka skriva ett par rader iallafall. Idag har jag jobbat och stått i som vanligt. Det är extra kul när det kommer nya medarbetare som ska jobba på filmstan och om två veckor så börjar min kusin också hos oss, kul! Nu har man två stycken utav släkten som jobbar samma bransch som mig, haha! men tänk vilken tur dom har haft när det var 300 personer som sökte så att jobba på mc dondalds verkar vara ganska lockade för de flesta ungdomar. Inte för att det är ett dröm jobb men vissa får jobbet, vissa får inte! ;p





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?