Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

111023 - HELG!



Hej!
Här var det dålig uppdatering ser jag. Kan vara för att jag har haft annat och göra. Igår jobbade jag till halv 5 då drog jag hem till lägenheten för att snabbt byta om och sen så drog jag direkt till hageby för att dra hem till Matte och hans söta Moa. Vi gjorde taco och lekte lite med Moa :) gullunge. Vart kvar där inatt men både jag o M kom hade problem med att sova så vi kanske inte somnade förens 01.00 och idag vaknade Moa vid 07.00 så då var det bara att gå upp. Så snacka om att jag var trött idag på jobbet fast det gick bra, hade mycket o göra. Mycket för att vara en sunday. Skönt att man är ledig imorgon så man kan sova lite längre idag förhoppningsvis fast länge blir det inte eftersom jag, Anna & min far ska till Västerås för att hälsa på mormomr och morfar och deras hund. Var jätttttttttttttttte länge sedan man var där så ska bli kul =)

Milla

Ja här har vi bara fin natur :)

2011-10-25 | 13:17:02 | http://chupaflor.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?