Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

111009 - Sunday!

Tid: 09:55
Temperatur ute: 3+

- Godmorgon!
Nu har jag ätit frukost som bestod av youhurt och flingor och mjölk. Om ca 20 minuter så är det dag att bege sig till jobbet för ännu lite arbete. Börjar halv 12 till 19.00. Lång dag! hoppas dagen rullar på. Det är ganska segt när det inte är några hungriga gäster som vill ha lite donken mat ;) efter jobbet så blir det att träffa mitt gull och kanske hans sötis dotter. Beror på om hon sover eller inte =) får se vad vi hittar på för mys!


jasse

Jag bor i Skåne, varför undrar du? :)

2011-10-18 | 19:07:38 | http://jjjasse.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?