Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110530 - Ibland har man tur!

Tid: 19:16
Temperatur ute: 18+ sol


Hejsvej!
Och så var vardagen i full gång, nu har jag precis läst en artikel på aftonbladet. Där det stog att en hund hade blivit skjuten 40 gånger, och sen så hade människorna buntit fast hunden och sedan begravt hunden upp till nosen. Men som tur var så klarade sig hunden, mirakalöst!

Seriöst så förstår jag inte hur människor tänker. Mår det bättre av att se djur lida? Jag hoppas dom åker in för fängelse, jag som är en sann djurvän svider det i hjärtat av att läsa sånt där. USCH! dra åt helvete alla "djurhatare"

Annars idag så har jag jobbat och slitt. Gick väl bra förutom att jag har fått en förskylning som kom igårnatt. Efter bara några timmar efter krogen. På tal om krogen. Min syster ringde till nattklubben imorse och frågade ifall de hade sett någon blå pannasonic och de hade som. Någon fin människa/människor hade tagit hand om den.

Tänk att det finns ärliga människor iallafall. Så snart så kommer jag lägga upp lördagens bilder! frågan är bara om man vågar? hahah!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?