Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110521 - London next?!?



Hej!
Nu är jag här igen, efter en lång dag. Denna dag börjae ju som vanligt med att ta cykeln till jobbet. Där jag fick börja med att ta upp bröd från frysrummet i källaren, USCH så kallt det var. Sen efter 12.00 så började det komma in gäster med hungriga magar och lekfulla små barn.

Eftersom det var barnbidrag igår så kan ni förstå att det var mycket på stan och i resturangen. Men jag och mina medarbetare är ju så himla duktiga på att hålla tempot, we are good. Sen när klockan passerade 16.00 så tog jag min röda drottninholm hem. Snacka att man var trött i bena efter att ha stått en hel dag. Plus att man fick cykla i motvind, tycker bokstavligt inte om när det är "hårda vindar".

Men sen när jag kom hem så skulle vi egentligen ha dragit till landet, men vi ska kanske ta det imorgon istället. Så iställt för det så har jag och mamma kollat på resor till London. Vi ska göra en liten tripp på midsommar veckan, kolla staden lite, och ta massvis med kort!! London är ju ett måste.


Caroline

Jag är också jättesugen på att åka till London. Underbara stad!

2011-05-22 | 12:28:38 | http://carromeller.blogg.se/
Carro

Vad jobbar du med? :-)

2011-05-22 | 14:45:05 | http://iamcarro.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?