Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110517 - Grått och trist

Tid:21:14
Temperatur ute: 13+ grått o trist!


Hej!
Har ni haft en bra dag? själv så har man haft en bra dag. Förutom att man har vart ganska seg hela dagen på jobbet. I dont know why. Men tror det kan bero på att jag har cyklat både till och från jobbet idag. Min cykel har ju varit på lagning så igår hade min far hämtat den. Har ju saknat min röda lilla cykel.

Aja annars ikväll så har jag bara tagit det lungt, hängt med mamma och handlat lite till pajen jag ska försöka göra imorgon. Är ju ledig imorgon, ledigt i veckan är så himla uppskattat. Så imorgon om vädret är bra så blir det först en promenad & solning.

På tal om vädret, jorden ska tydligen gå under på lördag kl 18.00 står det ialalfall i expressen. Dock så tror jag inte på det men ändo, tänk om det är sant? fast dom har ju haft fel förut. I vissa länder har dom ju satt upp lappar där står "domensdag 21 maj". It is wierd

Sabina

SV; Inte mycket alls, varit i Robertsfors en sväng och firat Leon. Själv då?

2011-05-18 | 10:25:59 | http://saabiina.blogg.se/
Ida Tallhed

nja.. inte hänt nått. det är bara lite strul som det varit nu i 8 månader med vissa saker. och jag mår inge bra. tacka gudarna att jag har min man <3 Men mer vill jag nog inte säga. känns lite för privat för det faktiskt.

2011-05-18 | 22:01:38 | http://idatallhed.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?