Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110503 - Look at an angel



Hej!
Här var det inte livat. Men det blir så när man jobbar sent, man äter middag/kvällsmat sen är det massa bra på tv:n plus att man inte orkar uppdatera så fort man kliver innan för dörren. Men idag vaknade jag iallafall av att det snöade massor och 2 plus ute. Om jag får säga så är det för kallt för denna månad. Detta väder som vi har fått nu brukar ju lixom vara i april. Men om man ska lita på smhi väder prognos så skall det bli 20 grader på söndag. Jag ber till vädergudarna att detta stämmer för jag vill ha sunshine!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?