Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110714 - Shoppping



- Hej på er som läser!
Nu kom jag hem ifrån en trevlig shopping kväll med mamma. Hon hämtade upp mig på jobbet. Sen så åkte vi till JYSK där jag hittade två orginella lampor och mattor till lägenheten. Jag börjar smala ihop mig lite stuff nu, fun! sen därefter så gick vi in till Citygross för att fylla kylskåpet lite.  Sen hittade jag äntligen min efterlängtade silver ljusstake, som jag har letat. 300 kr, inte så dyrt ändo! nu blir jag mer sugen på att få hålla på i min lägenhet!


anna

Hoppas du kommer trivas i lght :)

2011-07-21 | 22:48:20 | http://backtoblackhair.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?