Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110228



Namn: Malin Birgitta olsson
Bor: I Norrköping
Född: 14 feb 89
Intressen: Fota, Resa, Vänner, Party, Musik & blogga förstås
Jobb: Medarbetare på mc dondalds

Hej!
Jag hade inget och göra så jag skrev lite om mig själv lite. Det kanske är någon som vill veta lite om mig. Nu ska jag snart hänga upp tvätten och sedan titta på spårlöst som har precis har börjat eller percis o precis för 7 minuter sedan så jag får väl skynda på om jag ska hinna kolla på det. Sen är det  big brother som gäller!


Sandra - Följ min gravidresa

Svar: tack snälla =)

2011-03-01 | 09:26:28 | http://sandrasblogg.sea



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?