Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110227- Silver is the shit



Hej godingar!
Nu har man kommit hem ifrån jobbet och känner att det är så jäkla skönt att denna jobb helg är över och att en ledig helg att se fram emot men dagen idag har faktiskt gott fort för fort man man tycka. Söndagen brukar ju vara den lungaste dagen på veckan men idag var det massor folk som var hungriga på mc dondalds! och det är ju roligt.

På tal om mitt jobb så läste jag på en tidining att en resturang i Västerås lät sin medarbetare städa toan med en tandborste. För det första vem tar med sig en tandborste till jobbet? och för det andra så finns det en toaborste som man tvättar med. Förstår att hon sa upp sig ifrån jobbet!!! det ska tydligen vara en dokumentär om det där på svt2 ikväll kl 20.00. 

Hur normalt tycker ni det låter?





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?