Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110221 - Spårlöst



-
Sitter och kollar på spårlöst just nu som precis har börjat. Det är alltid så spännande att titta på det och så får man ju alltid en liten tår i ögat när dom träffar sina biologiska föräldrar, syskon, släktning nej om man ska lägga ner datorn på bordet o sedan glo lite på spårlöst.

har ni något favorit program?


EMELIECATRINE

Vilken tur att du skrev att du kollade på Spårlöst, älskar det!!! Gråter jämt till det =)



Ja, det var ju tur att det inte hände nåt. För jag ramlade liksom handlöst - rakt på huvudet. Jag har ju liksom inte ont i ryggen eller nåt annat så jag landa ju på huvudet. Har sträckt mig i nacken också, usch och fy.



Neeej, fan vi kom ju aldrig in (!!) Blev nekad i dörren på Hugo så vi gick till Trappan istället, men det var lång kö och sviinkallt så vi gav upp. Men hoppas det går bättre på lördag, ska ut igen då ;)

2011-02-21 | 21:27:30 | http://emeliecatrine.blogg.se/
louisebiszczak♦

sv: idag vaknade jag hos en kompis & vi tog kort sen nu är en kompis här :)

2011-02-21 | 23:26:04 | http://louisebiszczaak.blogg.se/
EMELIECATRINE

Tack tack =) tog bilden förra helgen, har redigerat några stycken men dom vill inte att ja lägger ut dom tror jag. Tyvärr!



Trappan ligger typ vid Världens bar, det är ett studentställe. På lördag ska jag ut med en av mina närmsta tjejkompisar så de ska bli jättekul. Blir det en lugn helg för dig eller?

2011-02-21 | 23:26:32 | http://emeliecatrine.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?