Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110221 - Clinque

23:25

- Hej!
Nu har man precis glott på big brother och det blir ju roligare och roligare ju mer man "lär känna" dom i huset. Men dock har jag inte fått någon favorit ännu om jag änns kommer få det. Sist det var big brother så hejade jag på Jessica som vann för några år sedan. Hon var helt grym. Minns ni henne? hon som var blondin och alltid gick naken? hon hade absolut inget att skämas för (!)

Nu ligger jag i sängen och känner lukten av Clinque som jag har använde förut. Det ska ju vara väldigt bra för det kostar ju lite, över 1000 kr så man förväntar ju sig att det ska ge resultat. Om det funkar så ska jag nog fortsätta att göra med det. Det jag har nu fick jag av min söta syster på min födelsedag. Gulliga syster!

Nej nu är det dags att lägga sig och ladda om inför en ny arbetsdag och dagen kommer säkert gå fort eftersom alla ungdomar har sportlov. Själv så skulle man inte säga nej till en veckas semester!

Good night!

EMELIECATRINE

Bebisen är beräknad att komma på skärtorsdagen, 21 april, men hon kommer få tidigare. Det är ärftligt. Hon har en för kort livmodertapp (eller vad det heter, hehe) så hon får garanterat innan sa läkarna. Men hoppas inte allt för tidigt i allafall.



Aa okej. Efter krogen på lördag blir det nog att käka nånstans, men tror vi går till Max där min tjejkompis jobbar. Tur det, så du slipper se mig onykter ;) haha.

2011-02-21 | 23:40:02 | http://emeliecatrine.blogg.se/
Beich

Var med och vinn NAULASH som ger dig längre ögonfransar inom en månads tid! Värde 1595 kronor!



Tävlingen hittar du här:

http://beich.blogg.se/2011/february/vinn-langre-ogonfransar.html



Lycka Till!

Kram Bea

2011-02-22 | 07:25:42 | http://beich.blogg.se/
Anonym

sv: bara det att jag inte hinner följa en serie :/

2011-02-22 | 08:31:17 | http://finest.se/minniewinnie



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?