Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110212- Saturday morning

Tid: 08:22
Temperatur ute: 12- soligt


Godmorgon!
Här sitter jag vaken med tuppen medans ni säkert ligger och sover. Jag är uppe för jag ska jobba några timmar idag.  Men jag hade gärna legat kvar i sängen några timmar till. Jag var så trött. Jag är inte van att gå upp så här tidigt. Vanliga fall går man ju upp vid nio och det är ju lite skillnad va? men får se posivivt slutar ju tidigare iallafall och det är ju både skönt och roligt.

Hoppas ni får en bra dag så hörs vi lite senare!
kram


I S A B E L L E

JAG ÄLSKAR MODE :D

sj?

2011-02-12 | 10:08:07 | http://iisssabelle.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?