Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110202 - Time to bed

Tid: 22:27
Temperatur ute: +3

Hej!
Nu har jag precis kollat runt lite på expressen och läste om cyklonen i austrailen, usch! en jobbarkompis är där nere nu och tar skydd, hoppas det går bra för dom där nere och sen så läste jag även om händelserna i Egyptien, vart är världen på väg? jag önskar att vi på jorden kunde göra sig fred med varandra, tänk så lättsamt det skulle vara för alla individer på denna jord? men så kommer det säkert aldrig och bli men man kan ju önsketänka. Nej nu ska jag släcka ner och sedan tvätta bort sminket och börsta tänderna för att sedan gå och ladda om inför en ytterligare en jobbardag, och det gillas! Nattinatti!

Bjuder på en riktigt partylåt eftersom det är "lilllördag idag"
- Thats to night i f*cking!

EMELIECATRINE

Hmm... Har gjort några stycken;(sarase.blogg.se, nathaliegustafsson.blogg.se, johannadjerf.blogg.se, har hjälpt rebfre.se) har för mig att jag har gjort fler, men kommer inte på det just nu.



Ja, visst kan jag hjälpa dig! Men jag är absolut ingen expert. + att det är typ 3 tjejer före i kön ;) hehe!



2011-02-02 | 22:36:05 | http://emeliecatrine.blogg.se/
Nathalie

Thailand:)

2011-02-02 | 22:36:29 | http://nathaliegustafsson.blogg.se/
Leia ♥

Hemma, min moster klippte mig :D

2011-02-02 | 22:40:11 | http://leiabloggar.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?