Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110821 - Tycker till



Hej!
Fick en liten tanke ställare förut när jag log och vilade lite, tänk hur underbart det är med att ha familj egentligen? en familj som alltid håller ihop och alltid finns för varandra i vått och torrt. Dom finns alltid vid sin sida hur många gånger man än bråkar (som oftast är normalt) så blir man alltid sams till slut. Tänk er dom stackars människorna som inte har någon familj eller syskon, som är helt ensamna som inte får något stöd utav sina föräldrar/syskon.

Tänk er texempel på alkoholisterna & hemlösa som måste kämpa varenda öre för att bara få en matbit. Jag tycker synd att vissa måste leva så, tänk er dom som måste bo hos kompisar/ute på gatan för att de inte har råd med att bo själv. Så jag är jäkligt tacksam över att jag har en familj som alltid finns för mig :) va rädda om varandra!

Familjen är det allra viktigast som finns!




emmziee

sv: media :)

2011-08-21 | 22:37:49 | http://emmathomsen.blogg.se/
vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: det står ju i min blogg va ja gjort i helgen :P

2011-08-22 | 01:53:22 | http://vadfanskajagheta.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?