Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110820 - Trött



- Hej!
Nu sitter jag i vardagsrummet och äter lite naturgodis som jag köpte imorse innan jobbet och gud vilken jäkla dag. Mega hela tiden, precis hela dagen. Det känns i hela kroppen, och trött är man också men det var det värt för jag hade  samtidigt roligt bland alla barnvangar och barn. Hehe. Egentligen skulle jag vilja dra ner till stan o se fyverkirerna som är om 10 minuter. Men finns ingen ork så jag får vänta tills nyår på att se det. Jag klarar mig nog ;)





MADDES

gott med naturgodis, åt jag igår :)

2011-08-20 | 23:50:54 | http://maddisenj.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?