Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110424 - Påskdagen

Tid: 19:17
Temperatur ute: 17 + sol

Hej!
Nu har jag precis kommit in efter att ha varit ute på altanen och fikat med bror och hans fjälla. NICE! man kan inte tro att man redan kan sitta i bara t-shirt i april. Det är så underbart! life is damn god. Hoppas det här vädret är så här imorgon med. Då ska steka hela hela förmiddagen. Det är jag värd efter alla dom här 4 dagarna jag har jobbat. På tal om jobb, idag är ju en röd dag och det innebär ju att stan och all är stängt idag. Men det droppande in folk hela tiden. Är det vädret tro? i tihink so.

Nej nu ska jag gå ut igen och njuta av kvälls solen, sen blir det big brother!!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?