Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110422 - Lååååååååång fredag


09:58
Godmorgon!
Nu har jag precis smörjt in mig med qlinque. Snart är det dags att sminka sig lite för att sedan bege sig till jobbet. Många är ju lediga idag eftersom det är en röd dag och långfredag. Men jag ska jobba ändo och intjäna en mjukdag (en extra ledigdag) och det uppskattas ju längre fram senare. Så det är ju bra. Dock så kan det bli väldigt lungt på donken idag. Men vi får hoppas på att några är hungriga och sugna på lite hamburgare.

Nej nu måste jag dra och fixa mig lite, ska dra mig om en timma.
GLAD PÅSK!


Mamma till William

Ha en skön påsk helg..kram

2011-04-22 | 10:37:53 | http://blondis81.blogg.se/
Anonym

sv: det tkr jaME:D

2011-04-22 | 15:16:53 | http://lavitadilovisa.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?