Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110409 - Partybarty



Hej!
Nu har jag precis ätit mammas goda tacopaj som hon gjorde enbart för min skull. Gullig mamma jag har va? Nu ska jag snart dra till vilbergen för att fira Diiia som fyllde år i mitten av veckan. Festen är hos Nadja, nice utav nadja att ha festen hos henne, skulle nog vara jobbigt för folket att pendla till finspång lixom.

Annars idag så det vart full rulle på jobbet idag fast det gick bra och det var nice! (: Vad gör ni denna dag då?

evelina

nu är 2 vinnare dragna i dagens blogg! kika in om det blev du, annars tycker jag att du anmäler dig igen så drar jag nya vinnare senare! :)



spamma hur mycket du vill, tänk på att jag lottar vinnaren!

2011-04-09 | 17:49:45 | http://evelinaakauppinen.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?