Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

110403 - Söndag och regn



....
Hej hej!
Nu har jag precis dammat av lite här nere i källaren och det behövdes kan jag lova. Nu är det bara golvet som ska göras rent, massa dammråttor här och var och det är ju inte så fräsht.  Det är ju ett ju ett allterntiv att städa och dona när det är mys-regn-dag. Då är det ok att städa och vara inomhus, eller hur? (:


evelina

hallådär, tack för tipsen jag fick! :) allt bra med dig?



gå gärna in på min blogg och "rösta" i dagens fråga, kram :)

2011-04-03 | 15:36:06 | http://evelinaakauppinen.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?