Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100919 - Bakat!



Hellu!
Nu sittter jag väntar på att ungnen skall bli klart så jag kan sätta in mina vanlij muffins. Har nämligen bakat. Jag har länge vart sugen på att baka muffins men idag på självaste valdagen så fick jag ett ryck och baka. Så det blir gott o äta sen när man kollar på valvakan, har ni röstat? Vad har jag gjort annars denna söndag? inte ett skit faktiskt bara tagit det lungt och det får man faktiskt göra på en söndag! :P


mina muffisar som vart hur goda som helst! :)

Sheila

Sv; Den var trevlig :)



Kramar

2010-09-19 | 21:52:37 | http://sheilastyle.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?