Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100910 - Home again

  • Tid: 19:16
    Temperatur ute: 13+ grått

    Hej!
    Nu är jag hemma igen eller jag har vart hemma ett tag. Pappa kom och hämtade mig från jobbet idag. Snäll pappa jag har på vägen hem så svängde vi förbi stockholms rondellen för att köpa en lilla menyn från donken. onyttigt, men det är ju fredag! dagenpå jobbet har gått bra men segt att sluta så sent. Slutade 18.00 idag och det kommer jag göra hela september månad. Men imorgon så börjar jag lite tidigare och slutar tidigare, och det är ju uppskattat! Nu ska jag lägga  mig i soffan på övervåningen för att invänta idol!

Anonym

Hejsan, vad göres? :P

2010-09-10 | 19:29:03 | http://modegrabben.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?