Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

101014 - Robinsson



Godkväll på er!
Vad har ni gjort ikväll så här långt? själv så har man inte gjort så mycket. Eftersom man slutade vid sex och kom hem vid sju ungefär så man orkar inte så mycket så här sent på kvällen. Men nyss så såg jag på Robinsson och jag tycker det var bättre och förr. Ser ni på robinsson? nu ska jag lägga mig vid tv:n igen och kolla på Halminus show, det verkar vara lite små roligt. :)

kisskiss!


liindblaads

okeej :Dva kul :) jag vill med börja jobba igen :(

2010-10-14 | 23:38:12 | http://liindblaads.blogg.se/
Jennie

Halv titta på robinsson, men är inte så intresserad. Blir mest arg.. tycker alla (typ) är så dumma..

Annars såhar det varit lungt hemma bara idag.. Skönt!

Va tyckte du om robinsson?

2010-10-15 | 00:48:50 | http://boobee.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?